15 december, 2007

Cisco: Beslut om att inte lägga upp svar

Jag har i ett tidigare blogginlägg sagt att jag tänkt publicera de svar jag använt för modulerna i Cisco CCNA (1-4) för undervisningssyfte. Även om jag inte haft alla rätt har det gått bra, men jag väljer ändå att inte publicera svaren. Min motivering är: Cisco kommer ändå byta ut svaren så småning om så jag tar mig inte tid att publicera dem när det redan finns så många andra sidor på nätet som publicerar dem. Modultesten är ändå bara till för självstudier för att man senare ska klara av Final Exam.

Om någon fortfarande vill ha de svar jag har använt för modulerna kan ni kontakta mig för en betald lösning. Detta tror jag inte är så populärt så jag lämnar detta område för den här gången tills någon är intresserad.

Kontaktuppgifter är: waschman at gmail dot com

Inga kommentarer:

Välkomna till bloggen

Välkomna ska ni vara kära besökare. Jag skriver om IT för att det är kul och för att jag vill dela med mig av information och kunskap. Jag försöker hålla bloggen så kategoriserad som möjligt för att ni enklare ska hitta intressanta länkar och artiklar.