10 november, 2006

T35 - Gratis problem

Typiskt! Jag har ju nämnt i mina tidigare artiklar att tjänsten T35 är så bra och allt det där, men förra veckan ändrade jag uppfattning om dem totalt.

Jag läste i en rapport på deras hemsida att bara dagar innan jag loggade in, så hade de bytt servrar och allt arbete var borta... totalt!!! Hur jobbiga får man vara? Jag hade faktiskt några PHP skript där som jag hade glömt att säkerhetskopiera. Det var nog lite mitt fel, men deras också eftersom de inte hade meddelat deras medlemmar via epost, utan istället valt att meddela allmänheten och alla medlemmar via deras jävla sajt.

Därför kan det hända att länkarna på bloggen inte fungerar om du nu tänkt använda dem för att ladda ner nåt eller liknande.

Slutsats: Gör alltid säkerhetskopior... man vet aldrig när faran är framme.

Inga kommentarer:

Välkomna till bloggen

Välkomna ska ni vara kära besökare. Jag skriver om IT för att det är kul och för att jag vill dela med mig av information och kunskap. Jag försöker hålla bloggen så kategoriserad som möjligt för att ni enklare ska hitta intressanta länkar och artiklar.