17 mars, 2007

Tiberium Wars - Hack

Jag har precis spelat klart Command and Conquer 3 - Tiberium Wars demo och kört några matcher på Skirmish. Jag har redan upptäckt buggar i uppdragen och lite andra häftiga saker.

Spela som NOD i demo:
  1. Gå till "Skirmish".
  2. I menyn där man väljer lag: GDI/NOD/Scrin ska man hålla musen över alternativet NOD.
  3. Klicka med vänster musknapp samtidigt som du trycker på bokstaven N på ditt tangentbord. ('N' som i NOD)
  4. Om det fungerar ser man nu att det står NOD istället för det förvalda GDI.

Möt GDI AI:
  1. Gör samma som ovan fast för datorspelaren (AI).
  2. Istället för N trycker du G.

Man kan också ändra alternativet "Balance" till ett annat. Gör bara som ovan fast använd första bokstaven i ordet + musklick.

OBS!
Detta hack/trick fungerar inte med valet Scrin.

Inga kommentarer:

Välkomna till bloggen

Välkomna ska ni vara kära besökare. Jag skriver om IT för att det är kul och för att jag vill dela med mig av information och kunskap. Jag försöker hålla bloggen så kategoriserad som möjligt för att ni enklare ska hitta intressanta länkar och artiklar.