25 juni, 2007

Nya Office 2007

Nya Microsoft Office 2007 har släppts och finns i olika versioner för oss att använda. Jag har testat det och tycker att Microsofts utvecklare verkligen har gjort ett bra arbete. De har fått till ett bra och lättanvänt gränssnitt och bra funktioner som man lär sig på cirka 10 minuter.

Har än så länge inte upptäckt några buggar eller fel så om du fortfarande använder ett äldre Office-paket tycker jag du ska uppgradera snarast. Speciellt om du fortfarande använder Office 97!

Här kommer lite bilder - en från Windows XP och en från Vista:

Windows XP


Windows Vista



Vackert, eller hur?
Jag undrar hur nästa version av Microsoft Office kommer se ut... vi får väl vänta och se.

Inga kommentarer:

Välkomna till bloggen

Välkomna ska ni vara kära besökare. Jag skriver om IT för att det är kul och för att jag vill dela med mig av information och kunskap. Jag försöker hålla bloggen så kategoriserad som möjligt för att ni enklare ska hitta intressanta länkar och artiklar.