19 maj, 2007

PHP-Gtk2: Nybörjare Del 1

Förord
Hej och välkommen till en artikelserie om programmeringsspråket PHP-Gtk - en uppföljare till PHP. Jag har planerat att skriva om PHP-Gtk version 2 (PHP-Gtk2) på svenska för att det saknas guider och artiklar på just svenska om PHP-Gtk2. Jag hoppas verkligen att det uppskattas.

Den här första delen i artikelserien kommer innehålla referenser till PHP-Gtk2 (på engelska) för de som känner att de vill hoppa in i leken direkt. PHP-Gtk2 på svenska kommer först i Del 2!


Referenser

* När denna artikeln skrevs refererade länkarna till PHP 5.2.2 och PHP-Gtk2


Slutord
Jag skriver inte artikelserien bara för att det är kul och att jag vill vara snäll mot er alla, utan också för att det är enklare att lära sig om man själv skriver om det och hjälper andra.

Detta var Del 1 i min artikelserie om PHP-Gtk2 för nybörjare. I Del 2 kommer jag visa exempel på svenska med mera.

-- Waschman

Inga kommentarer:

Välkomna till bloggen

Välkomna ska ni vara kära besökare. Jag skriver om IT för att det är kul och för att jag vill dela med mig av information och kunskap. Jag försöker hålla bloggen så kategoriserad som möjligt för att ni enklare ska hitta intressanta länkar och artiklar.