Till er från mig önskar jag alla en god jul och ett gott nytt år.. eller man kanske ska säga god fortsättning denna Annandag Jul.
Jag jobbar mycket och får väldigt lite tid över till bloggen, men PHP-artiklarna är skriva för hand redan plus att jag funderar på att skriva mer om Cisco och etisk hacking.
Ha en fortsatt trevlig vinternatt
- Waschman
En blogg om teknik, IT, nätverk, programmering, servrar, nyheter och annat som intresserar.
Visar inlägg med etikett god jul. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett god jul. Visa alla inlägg
26 december, 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)